Re: Wybór monitora - konkretne potrzeby - asus, pva, duży piksel

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 13:39:16 MET

Mariusz <mkNospamerOut@namyslow.net> w wiadomości
<news:gnpj4s$46b$1@atlantis.news.neostrada.pl> napisał/a:

> To zalezy do czego wygląda paskudnie....
> Do aplikacji które mają teksty :drobnym drukiem" w dodatku odporne na
> Windowsową wielkość czcionki to najlepsze wyjście.

Ta? No właśnie siedzę w robocie przed 19" z dużą czcionką, czyli kanciastą,
czyli niewyraźną i męczącą oczy, a windowsowe cleartype usiłując coś z tym
zrobić powoduje tylko rozmazanie tekstu. No "brawo jasiu"!

A ci, co siedzą tam z dość starymi laptokami toshiby, mają czcionki nieco
tylko mniejsze, ale za to wyraziste, okrągłe i ostre jak żyleta - czytelność
nie do pobicia (laptoki są z jakimiś kartami zintegr. intela, ekrany
błyszczące - tak, wiem, "błyszczące to be", ale jakiś czas siedziałem przed
takim laptokiem i mi to nie przeszkadzało - podobno ta technika ma poprawiać
czytelność tekstu, i jak tak, to bardzo dobrze to robi...)

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.