Re: Fake badsectory

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 19:33:20 MET

Tomasz Jasiński pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 22 Feb 2009 18:37:06 +0100
> doszła do mnie wiadomość <gns2u3$i3p$1@nemesis.news.neostrada.pl>
> od Osadnik <osadnik.www@wp.pl> :

> Istotnie, czytam po łebkach, ale:
>
> "Jak się okazuje to są pewnie
> badsectory logiczne ponieważ SMART Test dysk przechodzi"
>
> Dla mnie osobiście to nic nie znaczy, jak wrzucisz smarta, to będzie
> można pogadać.

Smart jest pusty. nie zawiera nic o realokowanych sektora bo dysk jest
nowy. dziesiątki razy juz czytałem smarta i wygląda on o niebo lepiej
niż SMART z dysku źródła który badsecotora miał.

RAID przeniósł wszystko z dysku z badami tak jak jest, z badami
właczniektóre widzi tylko system ale nie sam dysk twardy . Dysk twardy
nie raportuje nic. system raportuje aż 2MB uszkodzonych sektorów co jest
nieprawda.