Re: Fake badsectory

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 18:50:48 MET

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 22 Feb 2009 18:37:06 +0100
 doszła do mnie wiadomość <gns2u3$i3p$1@nemesis.news.neostrada.pl>
 od Osadnik <osadnik.www@wp.pl> :

>Następny co dobrze nie przeczytał pierwszego posta.

Istotnie, czytam po łebkach, ale:

"Jak się okazuje to są pewnie
badsectory logiczne ponieważ SMART Test dysk przechodzi"

Dla mnie osobiście to nic nie znaczy, jak wrzucisz smarta, to będzie
można pogadać.

>Fakebady powstały w
>wyniku kopiowania zbadowanego dysku przez RAID. wiec one są uszkodzone
>ale softwarewowo i nawet powiedziałbym że sformatowanie partycji by
>pomogło jednak formatować jej nie mogę ze względu na to że na niej
>znajduje sie cały profil.

To inna bajka, bez backupu tego nie ruszaj.

>Problem jest jak windowsowi wytłumaczyć ze to nie są badsectory inaczej
>niż formatując.

Są do tego narzędzia, ale nie są przeznaczone do działania metodą
macajewa-pierniczenki.