Re: Fake badsectory

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 18:37:06 MET

Tomasz Jasiński pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 22 Feb 2009 16:14:34 +0100
> doszła do mnie wiadomość <gnrq4r$r2r$1@news.onet.pl>
> od mescalero <mescalero@vp.pl> :

> SpinRite (płatny) albo Victoria w pełnej wersji, najlepiej jednak
> backup+zerowanie(MHDD/Victoria lub coś od producenta dysku), inaczej
> istnieje prawdopodobieństwo utraty danych. Te fakebady też bez
> przyczyny nie powstają(marny zasilacz, kabel itp).

Następny co dobrze nie przeczytał pierwszego posta. Fakebady powstały w
wyniku kopiowania zbadowanego dysku przez RAID. wiec one są uszkodzone
ale softwarewowo i nawet powiedziałbym że sformatowanie partycji by
pomogło jednak formatować jej nie mogę ze względu na to że na niej
znajduje sie cały profil.

Problem jest jak windowsowi wytłumaczyć ze to nie są badsectory inaczej
niż formatując.