Re: Fake badsectory

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 18:26:48 MET

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 22 Feb 2009 16:14:34 +0100
 doszła do mnie wiadomość <gnrq4r$r2r$1@news.onet.pl>
 od mescalero <mescalero@vp.pl> :

>Może SpinRite?

SpinRite (płatny) albo Victoria w pełnej wersji, najlepiej jednak
backup+zerowanie(MHDD/Victoria lub coś od producenta dysku), inaczej
istnieje prawdopodobieństwo utraty danych. Te fakebady też bez
przyczyny nie powstają(marny zasilacz, kabel itp).

--
Tomasz Jasiński
Jak wiadomo, Pan Bóg jest wszechmocny i wszystko