Re: Walnięta partycja

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Fri 20 Feb 2009 - 15:06:25 MET

Dnia Thu, 19 Feb 2009 20:27:33 +0100, Kapsel napisał(a):

> Ktoś ma pomysł jak uratować partycję, albo dlaczego klawiatura w niektórych
> kluczowych momentach nie odpowiada? (kiedyś działała bez zarzutu podczas
> startu). nie mam nawet zwykłej żeby sprawdzić...

Co do klawiatury to juz masz rade wczesniej.
Co do resetu - to jak juz Ci zadziala klawiatura:) to po pierwsze odpal
konsole w plytki instalacyjnej i daj mu ten chkdsk /r
Jesli nie pomoze - przy natepnym uruchomieniu F8, i wylacza automatyczne
restartowanie po bledzie. Spisz numer bledu z BSODa i sprobuj znalezc
rozwiazanie do ego.
Napisales "dyski z FATem. To ile tych dyskow masz, i czy na nich jest system
- czy system jest, jak powinno byc, na NTFS?

--
Mark