Re: Walnięta partycja

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Feb 2009 - 13:45:36 MET

Fri, 20 Feb 2009 15:06:25 +0100, Mark napisał(a):

> Co do klawiatury to juz masz rade wczesniej.
> Co do resetu - to jak juz Ci zadziala klawiatura:) to po pierwsze odpal
> konsole w plytki instalacyjnej i daj mu ten chkdsk /r
> Jesli nie pomoze - przy natepnym uruchomieniu F8, i wylacza automatyczne
> restartowanie po bledzie. Spisz numer bledu z BSODa i sprobuj znalezc
> rozwiazanie do ego.
> Napisales "dyski z FATem. To ile tych dyskow masz, i czy na nich jest system
> - czy system jest, jak powinno byc, na NTFS?

Ja tam wyżej napisałem, że mi umknął temat klawiatury bezprzewodowej, bo w
akcie desperacji zresetowałem bios i jej nie wykrywało wtedy o czym na
śmierć zapomniałem, ale jak już odpaliłem to dalej dałem radę sam :)

A dyski z fatem nie zawierały żadnych systemów, ciekawe jednak, że NTFSów
też mam kilka i wszystkie wtedy zniknęły... ale już wszystko bangla więc
kłaniam się grupie w pas z podziękowaniami :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net