HDD na USB = przestój na ekranie startowym BIOS

Autor: <kokopiko_at_gmail.com>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 23:01:33 MET

Witam
Gdy podłączony jest do USB i włączony dysk twardy 3,5" na ekranie
startowym (ten zaraz po włączeniu komputera) zatrzymuje się na
kilkadziesiąt sekund. Za każdym razem w tym samym miejscu. Zamiast
"Testing Memory" jest tylko "Testi" i stoi. Żeby przyśpieszyć proces
rozruchu muszę na chwile wyłączyć dysk na obudowie lub wyjąć kabel
USB. Dzieje się tak od czasu gdy wymieniłem starą obudowę IDE2USB na
nowszą. Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje. Przyczyna może być
prozaiczna, zwłaszcza, że nie ma to związku z pamięcią, a na tym
etapie rozruchu i USB też nie.

Proszę o pomoc.
Pozdrawiam