wróżenie z dźwięku

Autor: grafi <grafi_at_poczta.one.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 22:52:34 MET

Zastanawiam sie nad wyborem karty muz. miedzy Xonarem DX i Audiotrakiem
7.1hifi (muzyka, dvd, gier tak mało, ze żaden eax nie jest potrzebny). W
chwili obecnej mam je obie i sklanialbym sie do zostawienia audiotraka,
tylko boje sie, ze jesli chodzi o wsparcie, to ta firma umarla. Ostatnie
sterowniki datowane sa na polowe 2007 roku, ludzie na ich forum pomstujÄ…
bez echa. Nie chce, żeby okazało sie, ze kolejne systemy w najbliższej
przyszłości nie będą wspierane (pod vista też nie wszystko funkcjonuje
jak należy).

Pod względem wsparcia o asusa akurat jestem spokojny.

Macie w tym temacie jakieś wieści, informacje?

--
grafi
Asus P5Q Dlx|Intel Q9550@4.0GHz+Thermalright U-120extreme+NoctuaP112|8GB