Problem sysk SATA

Autor: aju <aju_at_master[.>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 22:44:43 MET

Witam,
mam taki problem a mianowicie wyskoczy³ mi b³±d na dysku Seagate 250 Gb
SATA.B³±d nazywa³ sie #1609. Probowa³em to usun±æ CHKDSK ale nic nie
da³o .Systemu nie dalo sie zainstalowac ( 7 formatów i reinstalek
).Kupi³em drugi taki sam dysk i teraz znowu to mi wyskoczy³o.Pierwsze
zawiesil sie komputer , pozniej po restarcie CHKDSK zrobilo swoje i niby
dziala ale partition magic pokazuje te b³edy. Jak temu zaradziæ ? co to
jest ?

Pozdrawiam...