Re: używana drukarka laserowa sieciowa

Autor: Andrzej <droni_at_wp.pl>
Data: Tue 17 Feb 2009 - 07:47:10 MET

On 16 Lut, 20:31, Mirosław Butajło <bu...@poczta.onet.pl> wrote:

> --
> Dzięki za pomoc

Drukarka dziłajaca pod kilkunastoma systemami operacyjnymi, w tym
również linux/unix-em, nie będąca GDI, z bardzo prostą instalacją i
zarządzaniem pod Unix-em ( ja uzywam jej pod netbsd i freebsd),
wyświetlająca komunikaty po polsku, z tonerem na 25 tyś stron,
duplexem, kartą sieciowa to Lexmark Optra T614 na allegro do 200zł z
pełnym tonerem i w pełnej konfiguracji.
Zdecydowanie polecam.