Re: Dokładanie drugiego procesora Xeon

Autor: jureq <jureq_at_Xusun.to.z.adresu.Xop.pl>
Data: Tue 17 Feb 2009 - 08:07:47 MET

Dnia Tue, 17 Feb 2009 03:36:11 +0100, Xtze napisał(a):

> Witam.
>
> Mam dylemat. Posiadam serwer 2003 standard na maszynie z procesorem Xeon
> E5405. Mam zamiar dołożyć drugi identyczny procesor.
>
> Czy wymagana będzie reinstalacja serwera czy system automatycznie
> wykryje dodatkowy procesor?
>
> Ma ktoś jakieś z tym doświadczenie przy podobnej konfiguracji?
>
> Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.

Wykryje automatycznie bez problemu. Zrób wcześniej aktualizacje BIOS
jeśli istnieją nowsze wersje. Czasami nawet w BIOS serwerów "firmowych"
były błędy wychodzące przy drugim procesorze. W pewnych HP miałem np.
tak, że nie działał poprawnie przy procesorach tego samego typu, ale o
różnych "revisions".