Re: Kopiowanie dysku - która metoda?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 17 Feb 2009 - 07:08:55 MET

Michal Kawecki pisze:

> BootIt się nie zapętli. No ale on nie działa spod Windows i być może to
> tu leży sedno problemu. Inny znany mi dobry program do takiego celu to
> DFSee.

Potraktowałem teraz problem sprzętowo - RAID.
Stworzyłem RAID1 odbudowałem wolumin na drugim dysku, rozpiąłem RAID,
podłączam tylko skopiowany dysk i... 0000007A.
Jak podłącze pierwszy dysk to wszystko cacy...

No i mam zagwozdkę.
Ponadto nowy dysk dziwnie startuje (takie nie wiem jak to określić
bzyknięcie jak mucha przelatująca obok ucha), ale dalej pracuje
normalnie. Tak czy inaczej jest to dziwny objaw i żeby mnie nie
zaskoczyło czyś niefajnym.

Zaczynam się naprawdę zastanawiać nad utopieniem 300zł w RAID1.
Przynajmniej cyrków z kopiowaniem nie będzie.

Ino tylko Portów SATA mi brakło...