Ustawienie kości RAM w bankach

Autor: marekjan <marekjan63_at_o2.pl>
Data: Sat 14 Feb 2009 - 18:57:06 MET

Witam,
Sprzet stary ale musi mi wystarczyć.
Problem: Są klopoty z RAM-em,pojawia się
"niebieski ekran" o możliwości uszkodzenia komputera
Płyta VT82C686
Chipset KT133A
"Coś" ma oznaczenie KV7ZA
Są 3 sloty na SDRAM. Mam 4 pamięci o paramtrach:

pierwsza:
Size 256
Max Bandwich 133 MHz
Frequency 83/133
tRAS 4 6
druga (identyczna):
 Size 256
Max Bandwich 133 MHz
Frequency 83/133
tRAS 4 6
trzecia:
Size 256
Max Bandwich 133 MHz
Frequency 100/133 (różnica)
tRAS 5 6 (różnica)
czwarta
Size 256 (uwaga- zakladka SPD pokazuje 128 MB!!)
Max Bandwich 133 MHz
Frequency 100/133 (różnica)
tRAS 5 6 (różnica)

To wszystko dane z programiku CPU-Z.

Stąd pytanie:

Jak umieścić te pamiec w slotach (czy
bankach- już nie wiem jak się to nazywa), których użyć
aby komputer się nie zawieszał, nie było "niebiskiego ekranu"
z zawieszeniem i informacją o uszkodzeniu komputera.

Wybrana jest wersja BIOS-u "mniej wymagajaca"
nie powiem teraz dokladnie jak się to nazywa.
Co możecie mi poradzić?? Gorąco dziękuję.
Tomek.