Re: Komputer z drugiej ręki - czy warto?

Autor: sofu <manhunter1_at_o2.pl>
Data: Sat 14 Feb 2009 - 15:53:32 MET

---------

> Warto. Problem w tym, że jednego nie rozumiem. Chcesz kupić komputer
> za 450zł, a do niego chcesz sobie dokupić MS Office za wielokrotnoœć
> tej sumy? Lepiej dorzuć do kompa kasiory i używaj OpenOffice.

Ja mam licencjonowanego Ms Office 2000 (pod Windows98 SE) i właœciwie mi
wystaczy. Nie musze go juz kupowac! Jedynie jak na razie, to bym musial
kupic nowszy system operacyjny.
Teraz pracuje na kompie ....... Intel PII 350 MHz, wiec na co bym sie nie
przesiadł, to byloby szybsze.
Ale Windows 98 SE choc go lubie, to juz przezytek. Wiele programow juz na
nim nie chodzi. Nie moge wgrywac np najnowszych przegladarek, pluginów. itp.
Jak widzisz skoro ktos calkiem dobrze "znosi" PII 350 MHz to wszystko co
powstalo póŸniej jest dla niego demonem szybkosci. Chodzi tylko o to, że jak
bym sie przesiadł na nowy system operacyjny, to taki "demon" moze sie
zamienic w dychawiczna szkape. Z kolei komputery przenosne maja procki 2
MHz-owe i jakos sobie pracuja.
Dla tego zadalem pytanie czy taki procek jednordzeniowy około 3 MHz jeszcze
spelnia w miare dobrze swoje funkcje?
Pewnie, ze co nowsze to nowsze, ale to wymaga kasy!

pozdrawiam - Janusz