Re: Komputer z drugiej ręki - czy warto?

Autor: ant <ant_at_nowhere.tld>
Data: Sat 14 Feb 2009 - 14:59:02 MET

sofu wrote:
> Czy wybór czegos takiego jak poniżej czyli kompa z procesorem Procesor
> Intel Celeron D 2800 MHz bylby dobrym wyborem na kilka najblizszych lat?

To zależy od tego, co chcesz robić i jak cierpliwy jesteœ.
Ten komputer już ma kilka lat, sam pomyœl.

> Mozna kupic komputery z drugiej reki w cenach od 200 do 500 zł ( w
> zaleznosci od konfiguracji i sprzedajacego) oparte o procesor Intel 4.
> Pytanie czy to dobry wybór czy raczej juz "obekt muzealny"?

Trochę muzeum, ale to zależy od tego co chcesz na tym kompie robić.
Wydaje mi się, że Twoje wymagania (obróbka dŸwięku itp) sš roch wygórowane.
Owszem - da radę, ale będziesz czekał i czekał na wykonanie pewnych zadań.

> Nie zamierzam na tym grac w najnowsze gry, ale chodzi o płynnosc pracy na
> takim kompie i mozliwosc zalozenia w nim niedalekiej przyszlosci jakiegos
> systemu operacyjnego jaki powstanie.

No tak, myœlenie przyszłoœciowe, ale za 450zł. Zapomnij.
Będzie może i działać coœ nowego, ale czy warto tracić tyle czasu
aż komputer łaskawie zrobi to o co go prosiliœmy?

> Doradzcie cos madrego w tym względzie!
> Ponizej przykladowa konfiguracja kompa za okolo 450 zł. Czy warto dac tyle
> za tego kompa?

Warto. Problem w tym, że jednego nie rozumiem. Chcesz kupić komputer
za 450zł, a do niego chcesz sobie dokupić MS Office za wielokrotnoœć
tej sumy? Lepiej dorzuć do kompa kasiory i używaj OpenOffice.