Re: Komputer z drugiej ręki - czy warto?

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Sat 14 Feb 2009 - 15:40:51 MET

Zależy jaka konfiguracja, ale moim zdaniem używki do 500zł nawet dajš radę.
Kupiłem 2 do biura i naprawdę działajš œwietnie (Corel, program do plotera
Easy Sign, ms office i Subiekt GT). Zero zwiech i nie myœlę w zasadzie o
kupnie czegoœ lepszego. Nie pamiętam już co tam jest za procek, ale właœnie
jakiœ celeron i 1 gb ramu. Do grafiki 2d nie potrzebujesz jakiegoœ
wysublimowanego kompa. Nawet durony 1000 spokojnie wyrabiajš z Photoshopem.
Co do obróbki dŸwięku to nie wiem co chcesz robić ale i tak do
profesjonalnych zadań kupuje się odpowiednie karty dŸwiękowe albo
interfejsy.