Re: Laptop Acer - ulepszać czy dać spokój?

Autor: Alfer_z_pracy <alferwywalto_at_mp.pl>
Data: Thu 12 Feb 2009 - 11:09:39 MET

Kot Prezydenta napisał:
> sprawdź na allegro myślę że powinien obsłuzyc do 2 giga, koszt chyba do
> 250 zeta

Tak, to chyba dobra propozycja.

> Jeśli potrzebujesz to kup, wydajnosci to nie zwiekszy chyba że wsadzisz
> dysk 7200 obr ale moim zdaniem nie warto

Rozumiem.

(...)
> Hmm, a co na nim robisz? Dla mnie Pentium M 1,6GHz w polaczeniu z 1GB RAM
> to pod WinXP burza (mam porownanie z innymi komputerami - zarowno
> szybszymi, jak i znacznie slabszymi).

Przykładowo czasem na wyjazdach uruchamiam Photoshopa do obróbki fotek z
cyfrówki, tu już ewidentnie muli. Choć fakt że samo uruchamianie systemu +
jakichś tam pierdułkowatych programów w autostarcie trwa względnie długo, na
pewno o niebo dłużej niż na nowych laptopach, no ale widzę że z g... się
bata nie ukręci.

Dzięki wszystkim za sugestie.
Pzdr
A.