Re: Trzeci monitor - jest szansa?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 12 Feb 2009 - 11:39:42 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>Jest. Ino PCI będzie działało woooolno.

Nie przesadzaj. Kiedyś miałem zrobionego dual-heada na zestawie
Trio64/Trident 8900 :-)
Nikt chyba nie twierdzi, że te trzy monitory to do Flight Simulatora,
nieprawdaż?

--
[------------------------] 007 of Borg:  Assimilations are Forever
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]