Re: Laptop Acer - ulepszać czy dać spokój?

Autor: Kot Prezydenta <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 16:52:23 MET

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości
news:gmudu6$q5d$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Ze 3 lata ma. Tak naprawdę jedyne co przeszkadza to że jest mułowaty w
> sensie otwierania programów, obrobki plików itp

Ot drobiazg ....

> Domyślam się że można względnie łatwo można zwiększyć pamięć... i to w
> zasadzie chyba wszystko? Czy dobrze rozumiem, że wrzucenie nowego
> procesora, który by _faktycznie_ przyspieszył pracę równa się zmianie
> płyty głównej, więc cała operacja będzie nieopłacalna?

Nie, wymiana płyty głównej jest nie tyle nieopłacalna co pewnie nawet nie
jest możliwa - to nie pecet. Procek szybszy ? w tym przypadku nie ma sensu
szukać masz ok.

> Jakie mogą być koszty tych opcji, tzn.:
> 1) zwiększenie pamięci - z obecnego 512 MB na (?) 1-2 GB

sprawdź na allegro myślę że powinien obsłuzyc do 2 giga, koszt chyba do 250
zeta

> 2) lepszy procesor - obecnie "Intel Pentium M 725 1.60GHz" - czy tam
> wejdzie jakiś nowszy bez zmiany płyty?

tak, jakpisalem możesz wlozyc minimalnie szybszy Pentium M ale nie warto,
lepiej dołożyć ram

> 3) Większy dysk - obecnie 80 GB.

Jeśli potrzebujesz to kup, wydajnosci to nie zwiekszy chyba że wsadzisz dysk
7200 obr ale moim zdaniem nie warto