Re: Laptopy DELL - seria Lattitude Dxxx

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 21:11:53 MET

Dnia Wed, 11 Feb 2009 21:01:07 +0100, Michal AKA Miki na pl.comp.pecet
napisał(a):

> ... i jak ja to teraz mam wytlumaczyc DELLowi? :D

Normalnie : "Panie, ja nie wiem co jest grane, przyślijcie technika,
laptopa zostawiam włączonego" i niech kombinuje ;-)

Tak mi jeszcze jedno przyszło do głowy - jak podłączysz zewnętrzny monitor
w trakcie "objawienia" to co się dzieje ?

"Zróbcie, by uczciwość opłacała się bardziej niż kradzież, a nie będzie
kradzieży. Konfucjusz"