Re: Laptopy DELL - seria Lattitude Dxxx

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 12 Feb 2009 - 23:17:25 MET

Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w wiadomości
news:x2xu08fugm7g.68ywr3ivfaqv.dlg@40tude.net...

> Normalnie : "Panie, ja nie wiem co jest grane, przyślijcie technika,
> laptopa zostawiam włączonego" i niech kombinuje ;-)
>
> Tak mi jeszcze jedno przyszło do głowy - jak podłączysz zewnętrzny monitor
> w trakcie "objawienia" to co się dzieje ?

Z moich doswiadczen - od prawie 2 miesiecy lece na rozszerzonym pulpicie (2
monitory) i nie mialem tego problemu... Generalnie w ostatnim miesiacu byl
taki dziwny spokoj w tym temacie :)
Ale tak czy siak - wiekszosc zglaszaja przedstawiciele handlowi, a ci
dostepu do monitora nie maja... ale co gorsza - nie maja rowniez checi
wglebiania sie w problem :) Wystarczy im, ze jak zresetuja, to bedzie
dzialac :) absolutne zero checi rozgryzienia problemu :)

Tak czy siak - czekam na okazje :)

Pozdrawiam
Michal