Re: Uszkodzenie plyty po wlozeniu pendrive USB

Autor: Kot Prezydenta <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 10:46:13 MET

Użytkownik "lucgfx" <lucgfx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gmtqi2$n3u$1@news.onet.pl...

> Oczywiscie moje pytanie dotyczy mozliwych przyczyn. Co moglo spowodowac
> uszkodzenie plyty po wlozeniu zwyklego pendrive. Czy szukac przyczyny w
> poprawnej instalacji elektrycznej czy gdzies indziej.

Uszkodzony fizycznie pendrive, zwarcie i po plycie, czasem wystarczy restart
i wszystko wraca donormy a czasem nie.
W znanym mi przypadku "delikatnie przełamany" pendrive taż że dopiero po
dokladnych ogledzinach okazalo się że zewnetrzny metalowy element styku
rusza się i czy powoduje prawdopodobnie zwarcie w obudowie pena i w
konsekwencji w porcie usb.