Re: Uszkodzenie plyty po wlozeniu pendrive USB

Autor: Kicer <none_at_none.none>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 08:29:53 MET

lucgfx wrote:

> Witam.
>
> Wymienialem ostatnio plyte glowna u znajomego w firmie, twierdzil ze
> wlozyl pendrive'a do front panelu i komp po prostu zdechl i przestal sie
> wlaczac. Wymienilem i wszystko ok. Dokladnie w tym samym czasie gdy juz
> konczylem robic z ta plyta, ktos do innego komputera wlaczyl pendrive.
> Objaw: komputer nie odpowiada (czarny ekran), takze nie wlacza sie.
> Obstawiam plyte glowna. Po malym wywiadzie dowiedzialem sie ze juz im
> sie to zdarzylo wczesniej tez z 2 razy jak ktos inny im robil kompy (na
> [...]

ja miałem podobną ale mniej drastyczna sytuację:
mam mp3playera (stary grat), lata uzywałem normalnie, a tu nagle wkładam i
dźwięk zamiera. Karta normalnie widoczna w systemie, skonfigurowana,
właczona.
Próbowalem na rózne sposoby restartowac usługi odpowiedzialne za dźwiek (mam
linuxa), ale gdzie tam, tylko reset pomagał.

przeczyścilem wtyk w playerze (tony brudu, kurzu itp) i jak narazie juz sie
tak nie dzieje.
Pewnie zwarcie jakies czy cos.
przyjrzyj sie jak wtyk pena zabójcy wygląd ;) może też zabrudzony i ubija
kontroler usb na płycie (chociaz zeby z tego powodu padała cała płyta ? )

--
Michał Walenciak,   gg: 3729519,  poczta: Kicer86
http://kicer.elsat.net.pl                 gmail.com