Re: Uszkodzenie plyty po wlozeniu pendrive USB

Autor: Mariusz <marzab_at_fuks.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 09:48:46 MET

Problemem mogą być ładunki elektrostatyczne przenoszone przy wkładaniu
pendriva. Miałem kilka podobnych przypadków gdy w firmie położyli wykładzinę
która się elektryzowała. Sam też doświadczyłem gdy miałem na sobie swoisty
sweter jak zbliżałem rękę do włącznika komputera to był przeskok na metalową
obudowę komputera.