Re: laptop na lata

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 06:37:45 MET

rs wrote:

> wybralem te, ktore wybralem bo wydawaly mi sie niezlym balansem
> pomiedzy funkcjonalnoscia, wytrzymaloscia i walorami estetycznymi
> toughbookopodobnych i przecietnych lapkow..

To pozostając przy Dellach zauważe tylko, że spośrób obu modeli jako
ciut trwalszy i bardziej dopracowany uznaję Studio (mam oba), mimo że to
niższa klasa i półka cenowa. Natomiast na chwilę obecną uważam, że
bardzo ciekawą propozycją są nowe XPS-y 16- i zwłaszcza 13-calowe
wyposażone w lepsze technologie (E-SATA), osiągi i brak usterek
M1530/M1730 i usprawnienia z serii Studio. Gdybym kupował dzisiaj
laptopa, to nie M1530, ale nową 13-kę. Oczywiście do wymienionych
zastosowań nadawałby się i najsłabszy Inspiron, ale jakość wykonania już
nie ta.

--
tbr