Re: laptop na lata

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 05:38:24 MET

On Mon, 9 Feb 2009 08:11:31 +0000 (UTC), "barum"
<barumbarum1.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

> [...]

calkiem ciekawa dyskusja.
no to juz spiesze z wyjasnieniami. ten laptop nie jest dla mnie, a dla
osoby, ktora nalezy do tych, ktore okreslam, ze bez wielkich staran
potrafia zepsuc kamien. oczywiscie powinienem mu polecic jakiegos
toughbook'a, ale one swoimi cenami wykraczja raczej poza budzet tej
osoby.
wybralem te, ktore wybralem bo wydawaly mi sie niezlym balansem
pomiedzy funkcjonalnoscia, wytrzymaloscia i walorami estetycznymi
toughbookopodobnych i przecietnych lapkow..
na dysk SSD zdecydowalem sie dlatego, ze osoba ta notorycznie morduje
przenosne dyski twarde. podejrzewam, ze je po prostu upuszcza, albo
potraca w czasie pracy. oczywiscie mowi, ze nic takiego nie robi i za
kazdym razem widze te oczy spaniela. dlatego sadze, ze laptop
wyposarzony w taki dysk wytrzyma w takich warunkach dluzej.
dlatego wlasnie wole SSD w tym wypadku. <rs>