Re: Kabel od monitora CRT, druga strona.

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 09 Feb 2009 - 13:44:56 MET

Dnia Mon, 9 Feb 2009 12:53:52 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Ale skoro nie są znormalizowane to mam inne pytanie.

Kolejne pytanie jest takie: Udało mi się w tym kablu z urwaną (i nieobecną,
w tym cały ból) wtyczką zidentyfikować 3 pary służące do RGB oraz dwa
przewody Vsyn i Hsyn. Odczytałem to z napisów na płytce monitora. Pozostały
jeszcze 3 przewody które na tej płytce przy gnieździe kabla (na szyjce
kineskopu) nie są oznaczone ale ścieżki od gniazda kabla biegną do drugiego
gniazda i na nim są oznaczone jako D-Sx, D-Sx i Stex, gdzie x oznacza
nieczytelną literę. Do czego mogą być przeznaczone te połączenia?
Sygnały oznaczone jako SDA i SCL nie są w tym typie monitora podłączone do
kabla VGA, przynajmniej bezpośrednio, choć takie oznaczenia występują na
płytce przy którymś złaczu.
Monitor to CRT Philips 107T40.

--
Jacek