Re: Umiera zasilacz czy coś innego?

Autor: <wojciech.hauschild_at_gmail.com>
Data: Mon 09 Feb 2009 - 13:40:05 MET

On 9 Lut, 11:44, "MOST" <gta...@wp.pl> wrote:
> Ile lat ma ten zasilacz. Pytam, bo mój Modecom MC350 ma już 4 lata i nic się
> nie dzieje ale może by tak dla zasady wymienić zastanawiam się. Zresztą i
> resza sprzętu też ma ok 4 lat (Athlon 64 3800) w tym rownież HDD.

Mój ModeCom Feel II 350W padł dokładnie po 4 latach użytkowania.
Zasilał w swojej karierze 2 PC-ty.
Jak chcesz wymieniać sprzęt, to napisz co chcesz wymienić a potem do
tego dobierze się zasilacz.
No chyba że chcesz kupić najpierw zasilacz na zapas, a potem reszta.
To wtedy warto zainwestować w coś z przedziału 450-600W (jakiś
CHieftec, Tagan, Antec, Zalman, SilverStone)