podkręcanie...

Autor: <kacperlis_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Feb 2009 - 11:20:24 MET

Witam! Jestem posiadaczem procesora AMD Athlon XP 1700+ 1.46GHz. Po
podkręceniu, za pomocą zworek do 1.54GHz, nazwa procesora zmieniła się
na 1800+. Po dodatkowym podkręceniu w BIOSie osiągnąłem nawet
1.58GHz, lecz w GTA San Anreas liczba FPS znacznie wzrosła. Nie dało
się grać, bo wszystko zapieprzało. Przeładowanie shotguna trwa około
0.1 sekundy. Mam pytanie. Cały komputer ma bardzo dobre chłodzenie, i
czy można ten procesor podkręcić do 1.70GHz? Znalazłem program
ClockGen, lecz nie mogę tam znaleźć mojego "generatora". W instrukcji
do płyty Soltek 75Kav, pisze, że jest użyty jakiś VIA,lecz w tym
programiku nie ma takich rzeczy. Proszę o sensowne odpowiedzi, gdyż
bardzo potrzebuję dodatkowej mocy obliczeniowej.