Re: podkręcanie...

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 23:41:41 MET

Dnia 9.2.2009, kacperlis@poczta.onet.pl napisał(a):

> Witam! Jestem posiadaczem procesora AMD Athlon XP 1700+ 1.46GHz. Po
> podkręceniu, za pomocą zworek do 1.54GHz, nazwa procesora zmieniła się
> na 1800+. Po dodatkowym podkręceniu w BIOSie osiągnąłem nawet
> 1.58GHz, lecz w GTA San Anreas liczba FPS znacznie wzrosła. Nie dało
> się grać, bo wszystko zapieprzało. Przeładowanie shotguna trwa około
> 0.1 sekundy. Mam pytanie. Cały komputer ma bardzo dobre chłodzenie, i
> czy można ten procesor podkręcić do 1.70GHz? Znalazłem program
> ClockGen, lecz nie mogę tam znaleźć mojego "generatora". W instrukcji
> [...]

Przy tej płycie w żadnym wypadku nie podkręcaj FSB - w najlepszym wypadku
ryzykujesz utratę danych na HDD, w najgorszym uszkodzenie sprzętu.
Jeśli już musisz to zmieniaj mnożnik.

BTW. Ten CPU (pod warunkiem, że to nie rdzeń Palomino) można podkręcić
i dużo więcej, ale nie w tej MoBo.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/