Re: Bardzo cichy dzwiek.

Autor: Zbig T. <zbig_t_at_zbyszek.net>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 18:24:48 MET

Piotr pisze:
> Kilka tygodni temu kupilem dekoder DDTS-100.
> Podlaczylem go do glosnikow GW Creative s750 poprzez switch box dolaczony do
> dekodera.
> Dekoder polaczylem z karta dzwiekowa Sound Blaster X-Fi Fatal1ty, w ten
> sposob, ze z panelu
> bedacego na wyposarzeniu karty, puscilem sygnal z Optical Out na jedno z
> trzech wejsc dekodera
> po swiatlowodzie. Oczywiscie switch box mam nastawiony na Decoder. Dekoder
> jest ustawiony
> przelacznikiem na 6.1/7.1

> [...]

A przełączyłeś programowy odtwarzacz w tryb "SP/DIF Pass-Through" / "Use
SP/DIF" lub podobny? Czy jeżeli w Panelu Sterowania jako domyślne
wyjście ustawisz SP/DIF, to dźwięki systemu słyszysz przed dekoder
prawidłowo?

A tak poza tym to nie bardzo rozumiem po co Ci ten dekoder. Kartę
porządną masz, jakości jej wyjść analogowych prawdopodobnie wiele
zarzucić nie można. Różnica jakości będzie w najlepszym przypadku
minimalna a w najbardziej prawdopodobnym - niesłyszalna.

--
Pozdrawiam
Zbig T.