Re: Bardzo cichy dzwiek.

Autor: Piotr <do_mi_at_interia.pl>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 18:53:54 MET

> A tak poza tym to nie bardzo rozumiem po co Ci ten dekoder. Kartę porządną
> masz, jakości jej wyjść analogowych prawdopodobnie wiele zarzucić nie
> można. Różnica jakości będzie w najlepszym przypadku minimalna a w
> najbardziej prawdopodobnym - niesłyszalna.

W zasadzie ten dekoder jest mi potrzebny, aby bez wlaczania komputera moc
cieszyc sie przestrzennym dzwiekiem z TV SAT, poprzez zlacze optyczne
podlaczylem do dekodera tuner SAT. Wtedy komputera nie musze wlaczac. W
przeciwnym wypadku musialbym oproc dekodera, glosnikow i tunera wlaczyc
jeszcze komputer.