Bardzo cichy dzwiek.

Autor: Piotr <do_mi_at_interia.pl>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 17:40:54 MET

Witam serdecznie.

Kilka tygodni temu kupilem dekoder DDTS-100.
Podlaczylem go do glosnikow GW Creative s750 poprzez switch box dolaczony do
dekodera.
Dekoder polaczylem z karta dzwiekowa Sound Blaster X-Fi Fatal1ty, w ten
sposob, ze z panelu
bedacego na wyposarzeniu karty, puscilem sygnal z Optical Out na jedno z
trzech wejsc dekodera
po swiatlowodzie. Oczywiscie switch box mam nastawiony na Decoder. Dekoder
jest ustawiony
przelacznikiem na 6.1/7.1

I teraz, gdy puszczam jakikolwiek film z DVD (z PC-ta), nie moge przelaczyc
dekodera na inny
tryb niz stereo, a przeciez filmy sa w standardzie 5.1 Mam nawet specjalna
plyte z trailerami
Creative w standardzie 7.1 oraz film w DTS-ie.
W dodatku z glosnikow plynie prawie nieslyszalny dzwiek. Musze wszystko
ustawic na max., aby
w ogole cokolwiek slyszec.

Ma ktos z Was taka konfiguracje zestawu audio i spotkal sie z podobnym
przypadkiem?
Zmienilem dodatkowo swiatlowod, ale problem jest ten sam - cicho i bez
mozliwosci zmiany trybu
odtwarzania. Tylko stereo.

Pozdrawiam, Piotr.