Re: Notebook 10-12 cali

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sat 07 Feb 2009 - 13:46:47 MET

Adax wrote:
> I w ogóle jakie są Wasze odczucia, zależy mi na zdobyciu jak najwiecej
> opinii, zeby nie kupować bez żadnej wiedzy.

Zalezy, czego oczekujesz od takiej maszyny. Ja szukalem czegos, co bedzie
male i naprawde solidnie wykonane, wygodne w codziennym uzytkowaniu
(klawiatura nie moze byc za mala) i jednoczesnie wystarczajaco wydajne do
plynnej pracy systemu i zadan typu praca z plikami RAW. Padlo na IBM z
serii X - sa duzo porzadniejsze, niz tanie netbooki (obudowa z metalu)
oraz szybsze, jedyna "wada" to gorsza bateria (standardowa starcza u mnie
na 3h pracy z aktywnym Wi-Fi). Do obrobki zdjec wbudowana matryca nie
bardzo sie nadaje, ale zawsze moge podlaczyc zewn. monitor. Do
przegladania www, pisania tekstow, maili itp. 12 cali w zupelnosci mi
wystarcza, ale mniejszej bym nie chcial.

k,