Notebook 10-12 cali

Autor: Adax <minimaxiWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sat 07 Feb 2009 - 13:30:20 MET

Witam wszytkich. Proszę o radę, chcę kupić mały notebook (10-12"), coś w
rodzaju Asusa eee, ale z napedem DVD, HD80-160GB Atom (nie celeron!). Przy
okazji prosze o rade czy kupic 10 czy 12 cali -jak wyglada edycja
dokumentów, internet, ew. oglądanie filmów, fotek na 10 i 12 cal.

I w ogóle jakie są Wasze odczucia, zależy mi na zdobyciu jak najwiecej
opinii, zeby nie kupować bez żadnej wiedzy. Czy warto rezygnowac z DVD i kupic
10"? Pozdrawiam. Ada