Re: Notebook 10-12 cali

Autor: Mariusz <mkNospamerOut_at_namyslow.net>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 20:46:36 MET

> Witam wszytkich. Proszę o radę, chcę kupić mały notebook (10-12"), coś w
> rodzaju Asusa eee, ale z napedem DVD, HD80-160GB Atom (nie celeron!).
> Przy
> okazji prosze o rade czy kupic 10 czy 12 cali -jak wyglada edycja
> dokumentów, internet, ew. oglądanie filmów, fotek na 10 i 12 cal.

Niezłe żarty... taki mały ale ze wszystkim, i pewnie za 1000 zł?
Kup IBMa seri X będzie miał TO wszystko, bedzie mały, wydajny, będzie miała
wiele patentów o których eee pc może tylko pomarzyć, ale zapłacisz za niego
8000 zł.
Tego potrzebujesz, czy po prostu gadżetu za 700-1300 zł, który w zasadzie
nie ma nic ciekawego poza małymi rozmiarami... No i znajomi będa pod
wrażaniem.

--
Mariusz