Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada

Autor: Tony <paulpub2kkk_at_gmail.com.zamiastkkkdajk>
Data: Fri 06 Feb 2009 - 12:19:43 MET
Message-ID: <yaped0r9boa5.1ocuckwtw2f92.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Fri, 6 Feb 2009 12:06:13 +0100, Kot Prezydenta napisał(a):

> U¿ytkownik "Tony" <paulpub2kkk@gmail.com.zamiastkkkdajk> napisa³ w
> wiadomo¶ci news:qn4wdn7apu67$.1ncnx9hrjtmtt$.dlg@40tude.net...
>
>> Pomys³ powiedzmy jest - odes³aæ do serwisu ponownie. Tym razem objawy s±
>> jeszcze bardziej zauwa¿alne. Ale co, jak trafiê na trepa oderwanego od
>> ³opaty z ³apami jak grabie, który znowu nie stwierdzi wady? Bo przecie¿ de
>> facto klikn±æ t± mysz± siê da...
>
> Wywal na ¶mietnik jak nie wiesz co masz z tym zrobiæ

Tak mi już ktoś poradził, weź to wywal przez okno, jak możesz używać
takiego badziewia - w sensie tego konkretnego, nie chodziło o markę.

Czy to nie byłoby za proste?

Pozdrawiam
Tony
Received on Fri Feb 6 12:20:03 2009

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 06 Feb 2009 - 12:51:02 MET