Re: Rozdzielczość pulpitu

Autor: Ormianin <ormianin_at_ciach.epf.pl>
Data: Fri 06 Feb 2009 - 12:04:38 MET

Wed, 4 Feb 2009 15:50:10 -0800 (PST), na pl.comp.pecet,
rukipe.mailing@gmail.com napisał(a):

> Witam,
> spotkałem się z dziwnym problemem odnośnie rozdzielczości pulpitu.
> tak jak kiedyś był problem żeby ją podwyższyć, tak teraz jest problem,
> żeby ją zmniejszyć (wiem, że w innym kontekście sytuacja raczej
> śmieszna ale w tym lekko denerwująca).
> obecna rozdzielczość to 1600x1200 przy monitorze 21' i karcie Radeon
> 9200. przy próbie zmniejszenia na jakąkolwiek inną w dół, komp się
> restartuje. wkurza mnie ta rozdziałka bo przez cały monitor muszę na
> dwa razy lecieć : ]
> poradzicie coś?
> [...]

A jaki to monitor? zakladam ze CRT
Byly lub sa jeszcze takie monitory CRT 21 cali, do CADa ? do pracowni
projektowych ? sam nie wiem do czego i kogo, ktore potrafia /potrafily/
pracowac tylko na jednej rozdz. 1600 x 1200 i chyba jeszcze VGA do ekranu w
DOSie, tak byly zaprogramowane lub skonstruowane i nic z tym nie zrobisz,
osobiscie widzialem takie monitory - sciagane jako uzywki z Niemiec, to
byly Sony 21 cali i tylko pracowaly w tej rozdz., znajomy ktory je
sprzedawal mial z nimi problem, bo nikt nie byl nimi zainteresowany
wowczas, to byly lata 2000-2002