Rozdzielczość pulpitu

Autor: <rukipe.mailing_at_gmail.com>
Data: Thu 05 Feb 2009 - 00:50:10 MET

Witam,
spotkałem się z dziwnym problemem odnośnie rozdzielczości pulpitu.
tak jak kiedyś był problem żeby ją podwyższyć, tak teraz jest problem,
żeby ją zmniejszyć (wiem, że w innym kontekście sytuacja raczej
śmieszna ale w tym lekko denerwująca).
obecna rozdzielczość to 1600x1200 przy monitorze 21' i karcie Radeon
9200. przy próbie zmniejszenia na jakąkolwiek inną w dół, komp się
restartuje. wkurza mnie ta rozdziałka bo przez cały monitor muszę na
dwa razy lecieć : ]
poradzicie coś?
to wina karty? monitora? z której strony do tego podejść?

dzięki!
pozdr!

Piotreck