Re: budżetowy do 600?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 05 Feb 2009 - 10:10:35 MET

On Thu, 05 Feb 2009 09:43:35 +0100, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

>Tym bardziej, że w polskich szkołach Windows jest systemem
>co najmniej preferowanym (żeby mówić delikatnie) i jeżeli
>ma coś ćwiczyć z zadań pokazywanych na szkolnej informatyce,
>to może potem dostać 1 za "używanie jakiegoś dziwnego wyna-
>lazku" (ograniczonych nauczycieli nie brakuje).

A tu sie akurat mylisz pisząc o wszechobecności Windows w szkołach.
Przepracowałem parę lat w OEIiZK http://www.oeiizk.waw.pl/ (generalnei
to ośrodek szkolenia nauczycieli informtyki i metodyczny ale też jest
organizatorem Olimpiady Informtyczneji) i akurat o sytuacji
informatyki w edukacji mam pewne doświadczenie. I powiem Ci że Windows
jest popularne ale dośc duży - kilkunastoprocentowy - udział ma MAC OS
oraz 6-8 procentowy własnie Linux. Oczywiście masz rację że trafiają
sie ograniczeni nauczyciele - mam tego doskonałą świadmosoć - ale nei
musi tak być w tym konkretnym przypadku.

Zdróko