Re: budżetowy do 600?

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Sun 01 Feb 2009 - 13:03:35 MET

W liście datowanym 1 lutego 2009 (00:14:16) napisano:

> zostałem poproszony o złożenie komputera dla dziecka (dziewczynki 12
> lat) do ok. 600pln. nie byłem na bieżąco z cenami i zaskakuje mnie ich
> obecny poziom. mam problemy z wyborem komponentów. czy w ogóle da się
> coś sensownego złożyć w tej granicy cenowej?

Nowego - raczej nierealne. Być może złożysz coś z pirackim OSem, na
płycie głównej zintegrowanej ze wszysktim, ale to będzie szajs.
Znacznie lepszym pomysłem jest zakup używanego, poleasingowego Della
na przykład - za ~400zł znajdziesz na Allegro modele z P4 i 1GB RAMu i
legalnym WinXP, a całość zapakowana w ładną małą skrzyneczkę.

IMHO inwestycja znacznie lepsza - bo będzie taniej, sprzęt będzie
znacznie porządniejszy i bardziej stabilny (markowe komputery są
stabilne jak skała), a do tego dochodzi aspekt wychowawczy - legalne
oprogramowanie...

--
Pozdrawiam
 Yakhub