Re: RAID na dyskach USB - da sie?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 05 Feb 2009 - 10:12:36 MET

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "venioo"
>
> Nie ma szans.

Dokładnie, bo każde urządzenie podpięte pod USB wykorzystuje jej
przepustowość, czyli im więcej dysków podpiętych pod USB, tym mniejsza
ich prędkość. Przy USB 2.0 przy najwyższej prędkości, to chyba 400 Mbit
maks. Z głowy piszę, nie mogę teraz sprawdzić. więc przy 8 dyskach
teoretycznie będziesz mógł mieć prędkość każdego w granicach 50 Mbit.