Re: solidny laptop bez swiecidelek

Autor: Rafal Jankowski <rafal.jankowski_at_wsisiz.edu.pl>
Data: Thu 05 Feb 2009 - 01:16:10 MET

On Tue, 3 Feb 2009, scatterbrain wrote:

> Dell lattitude 6500, dell XPS 13 Studio, 16 Studio.

Dziwne, że w sumie zamówiłem XPS 16'' studio, a kierowałem się dokładnie
innymi założeniami. Tzn. zależało mi na jak najlepszym stosunku lansu do
ceny i laptop okazjonalnie miał służyć do gier. Wprawdzie trudno mówić o
wytrzymałości produktu, który od miesiąca jest na rynku, ale skórzana
obudowa raczej świetlanej przyszłości nie wróży (zapleśnieje, chomik
pogryzie itp.).