Re: budżetowy do 600?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 21:48:44 MET

On Wed, 4 Feb 2009 19:09:00 +0100, Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>
wrote:

>No niestety, ale bez obsługi ActiveX nie zadziała większość kamerek IP
>dostępnych w ofercie Vivoteka. Mnie udało się to obejść dokładając

No ja pracuje na troche innym sprzecie jesli chodzi o kamery. Ciut
bardziej zaawanswoanym i tak o rząd wielkosci drozszym ;-) A i tak
najdrozsza w sumie jest dobra optyka.

>osobny rejestrator obrazu pn. IPCorder czeskiej firmy Koukaam.
>Przechwytuje on obraz z tych kamerek po RTSP, a na zewnątrz wystawia
>interfejs działający w Javie.

Ja własnei na poczatku nie moglem znalexc parametrow strumienia
sygnalu a wbudowany player dziala tylko via IE z Activex-em. Dopiero
po konsultacji z firma dystrybucyjna okazalo sie ze nie jest to
jedyna mozliowsc choc juz miale to chodzace pod IE4Linux - nawet
dostalem soft do tego. Jak sobie popatrzylem jak to sie komunikuje po
sieci to mam juz rozwiazanie czysto linuxowe.

>Strumień strumieniem, ale co ze sterowaniem tymi kamerkami? :-)

A od tego mam operatora na drugim telefonie ;-) Niestety soft pod WM i
Symbiana udostępnia tylko podglad. Zreszta widze ze Twoj producent tez
ma Viewer na Symbiana na telefony.

>Wiesz, dla swojego ojca to może i bym się zdecydował na sprzęt z
>Linuksem, on i tak by pewnie w nic nie grał poza szachami, ale dla
>swojego dziecka to już na pewno nie. Pozna Windows i da sobie radę w
>każdej firmie, gdzie tylko złoży CV. A kto szuka do pracy ludzi (nie
>programistów) znających Linuksa - hmmm?

Ja np. szukałem niedawno 2 pracownikow gdzie kryterium byla podstawowa
znajomosc Linuxa. Windows bylo dodatkowym atutem. Znalazlem.

Zdrowko