Re: budżetowy do 600?

Autor: Maru <m.grucel_at_neostrada.pl>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 21:35:21 MET

Michal Kawecki pisze:

> Tak? To odpal IE z obsługą ActiveX.

Argument bardzo mocny.
A do czego mi to potrzebne?? Do netu?? Najlepsze, że w celach zwiększenia
bezpieczeństwa zaleca się wyłączanie obsługi ActiveX.
Nawet pod Windowsem już od ponad 5 lat nie korzystam z IE, Firefox w
zupełności
mi wystarcza i jakoś nie zauważyłem, żeby mi brakowało IE i jego
"dobrodziejstw".
Firefox bije na głowę to IE. Co więcej, można w pełni korzystać w wersji
64 bit.