Re: Jaka karta graficzna do funkcji Pivot

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 16:14:31 MET

> Czołem,
>
> Mam monitor 24'' z funkcją pivot. Monitor działa w rozdziałce 1920x1200
> po przekręceniu go o 90 stopni, robi się oczywiście 1200x1920. Monitor
> jest podłączony do GF 8600 GT. Przy zwykłym ustawieniu, karta wyrabia
> bez problemów, ale po przekręceniu monitora już trochę się męczy. Gdy
> włączam jakiegoś okienka np firefox widać jak obraz rysuje się z
> większych bloków od prawej strony monitora, wprawdzie dosyć szybko ale
> jest to zauważalne. Wiedziałem, że moja karta może już nie być demonem
> [...]

To nie wina karty.
Obraz po obróceniu jest rysowany dokładnie tak samo czyli od prawej do lewej z
góry na dół.
Nie jest istotna synchronizacja. Felerem moze byc system/sterowniki bo normalnie
rysowane okienka są rysowane "wzdłuż" pamięci a obrócone rysuje sie w
nieciągłych obszarach. Zreszta cholera wie jak sobie te baze w Windowsie czy
sterownikach czy GDI obrali.

Zweryfikuj czy problem sie pojawia przy obróceniu ekranu czy po włączeniu opcji
rysowania obrazu obróconego.

Ja stawiam orzechy na feler w sterowniku karty graficznej lub w bibliotece
rysującej grafike w systemie.

--
Lukasz Sczygiel