Jaka karta graficzna do funkcji Pivot

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 15:21:19 MET

Czołem,

Mam monitor 24'' z funkcją pivot. Monitor działa w rozdziałce 1920x1200
po przekręceniu go o 90 stopni, robi się oczywiście 1200x1920. Monitor
jest podłączony do GF 8600 GT. Przy zwykłym ustawieniu, karta wyrabia
bez problemów, ale po przekręceniu monitora już trochę się męczy. Gdy
włączam jakiegoś okienka np firefox widać jak obraz rysuje się z
większych bloków od prawej strony monitora, wprawdzie dosyć szybko ale
jest to zauważalne. Wiedziałem, że moja karta może już nie być demonem
prędkości, także zastanawiam się nad zakupem jakiejś nowej, która będzie
też służyła do grania (wiedźmin, COD itp...) oraz do internetu właśnie w
rozdziałce 1200x1920. Jaką kartę byście polecili, która spokojnie
dawałaby sobie radę z pracą w tym trybie? Moja konfiguracja to AMD 64 X2
4800+, 2GB RAM.