Re: (troche OT) dysk

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 15:00:51 MET

On Wed, 4 Feb 2009 01:56:02 +0100, "stab" <stab@wp.pl> wrote:

>witam
>jako ciekawostka:
>wlasnie wymienilem dysk WD 20 gb, ktory wiernie zluzyl przez 9 lat :)
>kupiony latem 2000 roku, komp chodzil (i chodzi) 24/7, dysk oczywiscie nadal
>dziala, teraz schowany do szuflady na pamiatke:)

2 x któryś Seagate SCSI dostarczony wraz z serwerem Compaq ProLiant w
kwietniu 1995 roku - jak wynika z dokumentów. Pracuje od momentu
dostczenia. Od paru lat maszyna (2z PentiumPro 233MHz) robi już nei za
serwer a za router dla sieci kilkudziesięciu maszyn.

Dysków które mają 0,5-20GB w wieku ~7-10 mam w sumie ze 40- sztuk i
sobie spokojnie działają.

Zdrówko