Re: budżetowy do 600?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 03 Feb 2009 - 12:48:01 MET

On Tue, 3 Feb 2009 00:50:50 +0100, Yakhub <yakhub@gazeta.pl> wrote:

>Jeszcze dopiszę jeden argument przemawiający na korzyść Windowsa :).
>
>Linuks jest OK, pod warunkiem, że użytkownik sam go instaluje i zdaje
>sobie sprawę ze wszystkich tego konsekwencji. Instalowanie Linuksa
>KOMUŚ to proszenie się o zawracanie głowy.

Powiem krótko - bzdura. Wszystko zalezy od instalującego i
użytkowników. Ja moge napisac ze instalując komuś Windows to proszenie
się o problemy bo po kilku sesjach w inetrnecie trezba będzie
reanimowac system wywalony przez trojany, wirusy i spółke. Co ciekawe
zwykle nie mam takich problemów. A wiesz dlaczego? Bo mam taką zasadę
że jak komuś instaluje system to dostaje od reki antywirusa, ma
zrobione aktualizacje, ma właczony firewall, dostaje zestaw
podstawowego softu (przeglądarki, poczta, komunikatory, przeglądarka
grafiki, muzyki, video, coś do nagrywania, kompresor plików, viwer
PDF-ów, OpenOffice jak nie ma MS Office, coś do zdalnego dostępu
etc.). Freeware-owe aplikacje zresztą. Podobny - funkcjonalnie -
zestaw aplikacji konfiguruję gdy stawim komuś Linuxa. I takei coś
działa - daję skonfigurowane do pracy narzędzie a nei zainstalowany po
łebkach sam system.

Zdrówko